پدر جریان انحرافی؛ هاشمی و خاندانش هستند

ه نظر خودشان مطالب جديد مي‌گويند ولي در حقیقت ارتجاعي به دوران آقای هاشمي رفسنجانی می باشد. پدر جريان انحرافي در حقيقت آقاي هاشمي رفسنجاني و خاندانشان هستند و ايشان تئوري مي‌دهند خاندانشان عمل مي‌کنند.

فاطمه رجبی، تحلیلگر سیاسی و از نویسندگان رسانه های ارزشی کشور است. وی همسر دکتر غلامحسین الهام می باشد. رجبی پس از روی کار آمدن دولت دکتر محمود احمدی‌نژاد، با نگارش کتاب "احمدی‌نژاد؛ معجزه هزاره سوم" و انتشار مقالاتی علیه برخی از رجال سیاسی کشور (از جمله هاشمی رفسنجانی، سید محمد خاتمی، میرحسین موسوی، و محمد باقر قالیباف) و بدنبال آن، ایراد انتقادهای صریحی از برخی دیگر از رجال سیاسی کشور در کانون توجه رسانه‌ها قرار گرفت. در یک کلام می توان فاطمه رجبی را فردی صریح الهجه معرفی کرد.

به گزارش سرویس اقتصادی بی باک، بی شک سال جاری  یکی از سالهای پر تنش و هیاهو در تاریخ اقتصادی و سیاسی کشور ثبت خواهد شد و اینک روزهای پایانی این سال را در حال سپری کردن هستیم. موضوع ولایتمداری آقای احمدی نژاد  و ماجرای خانه نشینی وی، جریان انحرافی و ...  بهانه ای شد تا خبرنگار " بی باک" به سراغ فاطمه رجبی رفته و درباره این مسائل گفتگویی صریح داشته باشد.

مشروح این گفتگو در ادامه تقدیم می گردد:

* بعد از روی کار آمدن جناب آقای دکتر احمدی نژاد؛ حضرتعالی کتابی تحت عنوان "احمدی‌نژاد؛ معجزه هزاره سوم" در دفاع از وی نوشتید. آیا هنوز هم احمدی نژاد را معجزه هزاره سوّم می دانید؟

من کتابم را معجزه هزاره سوم گذاشتم و در همه جاي کتاب و در همه سخنراني‌ها هم گفتم که منظورم از معجزه هزار سوّم انتخاباتي بود که مردم يکپارچه به تمام احزاب راست و چپ و سياسيون و پولهايي که در این زمینه خرج شد؛ تو دهني زدند و شخصي را که بدون هر گونه پشتوانه حزبي و مالي بود را انتخاب کردند. در همان کتاب شما جملاتي از حضرات آيات الله مصباح یزدی و مکارم شیرازی و مرحوم آیت الله مشکینی مشاهده می کنید که واژه‌هاي بسیار خوب و قابل تاملی در مورد آقای احمدي نژاد به کار مي‌برند و خود آقاي مکارم شيرازي به ايشان مي‌گويند "ديگران پولهاي بسياري خرج کردند، ولي شما بدون پشتوانه مالي و با راي مردم راي آورديد"  به همین دليل آن انتخابات از دیدگاه من معجزه هزاره سوم بود و چون احمدي نژاد در آن انتخابات راي آورده بود ؛ در انتخاب سال 88 هم انتخابات عامل رسوايي فتنه‌گران و سرکوبي فتنه گران شد.


* یعنی اگر احمدی نژاد نبود؛ فتنه گران رسوا نمی شدند؟

 نه تنها من بلکه افکار عمومي ايران و جهان تا آنجايي که سياسي هستند و مسائل ايران را  دنبال مي‌کنند بر اين امر اتفاق‌نظر دارند که اگر در سال 88 احمدي نژاد رقيب موسوي نبود؛ اين فتنه کالبدشکافي نمي‌شد و شخص فتنه‌گر و براندازي مثل موسوي بر اين نظام حاکم مي‌شد و خدا مي‌داند که از نظام چه مي‌ماند؟ چون اينها دنبال براندازي بودند.

* پس هنوز هم اعتقاد به معجزه هزاره سوّم است؟

بله هنوز هم به اين دلایلی که ذکر کردم؛ به معجزه هزاره سوم اعتقاد دارم و در کنار آن انتقادات و اعتراضات فراواني به مسائل فرهنگي آقاي احمدي نژاد دارم.

* از آنجا که ملاک حال فعلی افراد است؛ میزان ولایتمداری آقای احمدی نژاد را تا چه حد می دانید؟

 ما بايد آقاي احمدي نژاد را با روساي جمهور پيش از خودش مقايسه کنيم. آیا آقاي هاشمي رفسنجانی فردی ولايتمدار بوده و هست؟! آيا خاتمي ولايت مدار بوده است؟! منتهی باید بررسی کرد که چه دستهايي باعث مي‌شد که عدم تبعيت آنها از ولایت و فراقانوني حرکت کردن آنها مسکوت و پنهان بماند و همين دستها در افشاي مسائل احمدي نژاد شتاب دارند و بزرگنمايي مي‌کنند.

* با این حساب شما قائلید که رسانه ای شدن نامه ای که حضرت امام خامنه ای پیرامون عزل مشایی نوشتند؛ از روی دغدغه انقلابی و ولایی افشاگران این نامه نبوده و دارای پشت پرده سیاسی می باشد؟

نامه ای که مقام معظم رهبري راجع به کنار گذاشتن مشایي به آقاي احمدي نژاد نوشتند؛ کاملا محرمانه بوده است ولي معلوم نيست که آقاي ابوترابي با چه توجیهی و چرا این نامه را در اختیار رسانه ها قرار داد.

خدا مي‌داند که مقام معظم رهبري از اين مسائل با روساي جمهوري سابق هم داشتند و چطور شما مي‌توانيد آقاي خاتمي را ولايت مدارتر از آقاي احمدي نژاد بدانيد؟! چطور مي‌توانيد هاشمي که نقش خود و خانواده اش در فتنه 88 آشکار است را ولايت‌مدارتر از آقای احمدی نژاد بدانيد؟! يک عدم اطاعت‌هايي از آنان بوده که من فکر مي‌کنم آقای احمدي نژاد در مقايسه با آنها بسیار بهتر عمل کرده است. بالاخره اگر آقای احمدی نژاد اين اشتباهات را انجام نمي‌داد که امروز خیلی براي ما ارزنده‌تر بود، امّا متاسفانه اين اشتباهات در مقیاس کوچکتر در برهه ای از جانب ایشان اتفاق افتاد.

* شما اساسا قائل به جريان انحرافي هستيد يا جريانات انحرافي؟

من قائل به جريان انحرافي ای هستم که از ابتداي انقلاب در مملکت حضور داشته و تفکر توسعه و اصلاحات با مبنای غربی را دنبال می کرده است. الان برخی رفتارها و جملاتي از شخص آقاي احمدي نژاد و مشایی بروز پیدا می کند که در زمان توسعه و اصلاحات نقل محافل برخی سیاسیون بود و الان آقای احمدی نژاد در حال بازگشت به عقب می باشد، به نظر خودشان مطالب جديد مي‌گويند ولي در حقیقت ارتجاعي به دوران آقای هاشمي رفسنجانی می باشد. پدر جريان انحرافي در حقيقت آقاي هاشمي رفسنجاني و خاندانشان هستند و ايشان تئوري مي‌دهند خاندانشان عمل مي‌کنند.

* سؤال آخر اینکه نظرتان در مورد جبهه پايداري انقلاب اسلامی که بعد از خانه نشینی آقای احمدی نژاد و بنابر ضرورتی که احساس می شد؛ اعلام موجودیت کرد تا در مقابل فتنه و انحراف مرزبندی شفاف داشته باشد و ادامه دهنده گفتمان سوّم تیر باشد؛ چيست؟

جبهه پايداري اگر بر اساس شعارهایی که می گوید عمل کرده و باقی بماند؛ قطعا حلال مشکلات مردم و نظام است امّا اگر خداي نکرده مثل احزاب و گروههاي ديگر شعارهایش را ابزاری برای رسیدن به قدرت و ثروت قرار دهد؛ شکست خواهد خورد. به هر حال امیدوارم که این جبهه همانطور که تا کنون در خط اصیل انقلاب حرکت کرده، پایدار بماند و مردم هم در همین مدت کم نشان دادند که به این جبهه اشتیاق دارند و آنها را نیروهای خدوم انقلاب می دانند و البته ترس رقباي جبهه پایداری انقلاب اسلامی هم از همين موضوع می باشد، که رويکرد عظيم مردم ايران بخصوص با وجود حمايتي که حضرت آيت مصباح از اينها مي‌کند، بیش از گذشته مورد اعتماد مردم قرار بگيرند و بساط قدرت زیاده خواهان برچیده شود.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 340
بازدید دیروز : 269
بازدید هفته : 1478
بازدید ماه : 1469
بازدید کل : 73263
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket