آقاي گلي و خط حمله آتشين به رئال رسيد، بارسا در دفاع بهترين شد

در پايان لاليگا تيم فوتبال بارسلونا با 21 گل خورده بهترين خط دفاعي را به خود اختصاص داد، اما اين رئال مادريد بود که با به ثمر رساندن 102 گل زده بهترين خط حمله لاليگا را به نام خود زد.

کمترين شکست خانگي به نام بارسلونا با يک شکست ثبت شد و بيشترين تساوي (14) براي اسپورتينگ خيخون رقم خورد.

کريس رونالدو با 41 گل زده (به زعم مارکا و مادريدي‌ها) و 40 گل زده از قول آس اسپانيا و انگليسي ها آقاي گل لاليگا شد و پس از او ليونل مسي با 31 گل زده، داويد ويا و روسي و نگردو با 18 گل زده، سولدادو و آخرو و يورنته با 17 گل زده و روندون با 14 گل زده رتبه‌هاي بعدي را به خود اختصاص دادند.

بيشترين پاس منجر به گل را ليونل مسي با 18 پاس داد و در صدر اين جدول قرار گرفت و پس از او مسعود اوزيل با 16 پاس، آلوس با 14 پاس و پريتو و ماتا با 12 پاس رتبه‌هاي بعدي را به خود اختصاص دادند.

بيشترين کارت زرد را گابي از ساراگوسا و دياس از ختافه (14) دريافت کردند و جام اخلاق به بارسلونا رسيد که در کل لاليگا 69 کارت زرد و 2 کارت قرمز به نامش ثبت شد.
بيشترين حضور تماشاگر در استاديوم‌ها به بارسلونا اختصاص پيدا کرد و يک ميليون و پانصد و بيست و دو هزار و نه صد و سيزده بليت براي تماشاي بازي بارسلونا در نيوکمپ به فروش رسيد. ميانگين حضور تماشاگر در نيوکمپ 80 هزار و 153 نفر ثبت شد و کم تماشاگرترين بازي‌ها با 5 هزار تماشاگر به دو بازي آلمريا و مايورکا و آلمريا و ويارئال مربوط شد.

بزرگ‌ترين پيروزي‌هاي خانگي به نام رئال مادريد ثبت شد که طي آن 7 بر صفر مالاگا را شکست داد و 8 بر يک آلمريا را تحقير کرد.
بزرگ‌ترين پيروزي خارج از خانه نيز به نام بارسلونا رقم خورد که طي آن 8 بر صفر از سد آلمريا گذشت.

رئال مادريد در پر گل‌ترين بازي‌هاي لاليگا حضور دارد، اين تيم 6 بر 3 والنسيا را در مستايا شکست داد و 8 بر يک از سد آلمريا گذشت.
150 بازي لاليگا فقط با يک گل زده به پايان رسيد، 81 بازي با دو گل زده پيروزي داشت، 48 بازي با سه گل زده سه امتياز را به تيم پيروز هديه کرد و فقط 9 بازي از لاليگا با بيش از 9 گل زده به دقيقه پايان رسيد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 1 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 713
بازدید دیروز : 269
بازدید هفته : 1851
بازدید ماه : 1842
بازدید کل : 73636
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket