هواپیمای آینده که زمین گلف دارد

هواپیمای آینده که زمین گلف دارد

 

یک شرکت هواپیماسازی طرح مفهومی هواپیمای جدیدی را ارائه کرده است که در آن هیچ پنجره ای وجود ندارد اما در عوض تمام بدنه از یک سازه شیشه ای پانورامیک ساخته می شود.

 

یک شرکت هواپیماسازی طرح مفهومی هواپیمای جدیدی را ارائه کرده است که در آن هیچ پنجره ای وجود ندارد اما در عوض تمام بدنه از یک سازه شیشه ای پانورامیک ساخته می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، این هواپیمای آینده را شرکت ایرباس معرفی کرده است. در این هواپیما که "کابین مفهومی هوشمند" نام دارد پنجره های کوچک سالن مسافران حذف شده است و در عوض تمام بدنه از یک سازه شیشه ای پانورامیک ساخته می شود که پرواز را به یک تجربه شگفت انگیز بر روی قالیچه پرنده داستانهای هزار و یک شب تبدیل می کند.

"کابین مفهومی هوشمند" قرار است تا سال 2050 آماده شود. چارلز چمپیان، معاون رئیس بخش مهندسی ایرباس در این خصوص توضیح داد: "تحقیقات ما نشان می دهد که مسافران سال 2050 انتظار دارند که از یک سیستم حمل و نقل سبز و بدون یکنواخت استفاده کنند. کابین مفهومی برپایه این دو ارزش ساخته خواهد شد و سفر را به یک تجربه مجزا و نه تنها یک فاز میانی بین مبدأ و مقصد تبدیل خواهد کرد. مهم نیست که چه منطقه ای باشد. مسافر سال 2050 توسط این کابین از سفر غنی خواهد شد."

در این هواپیما، سالنهای درجه اقتصادی و تجاری به مناطقی برای استراحت، کار و تفریح تبدیل خواهند شد و مسافران در این سالنها قادر خواهند بود از تماشای تمام چیزیهایی که در اطراف و مقابل آنها در آسمان وجود دارد لذت ببرند.

کابین مفهومی ایرباس از یک ساختار بیونیک برخوردار است که میزان اثربخشی استخوانهای بدن پرندگان را تقلید می کند و غشای شفاف دیوارهای این هواپیما اجازه می دهند که دمای هوا کنترل شود.

این هواپیما از فناوریهایی برخوردار است که مصرف سوخت، انتشار دی اکسید کربن، زباله و آلودگیهای صوتی را کاهش می دهند.

در این کابین مفهومی، مناطق مختلفی در نظر گرفته شده است. "منطقه زندگی بخش" به مسافران کمک می کند که با هوای غنی از ویتامین و مواد آنتی اکسیدان، حالتهای مختلف نور، رایحه درمانی و فشار آب درمانی تمدد اعصاب کنند.

در "منطقه تعاملی" پروژکتورهای مجازی وجود دارد که به مسافران اجازه می دهد از طریق بازیهای هولوگرافیک به اتاقهای مختلف مجازی بروند و از سرگرمیهایی چون بازی گلف و ... لذت ببرند. این فناوریهای هولوگرافیک به مسافران این اجازه را هم می دهند که برای کودکان خود که در خانه هستند داستانهای قبل از خواب را بخوانند.

 

پنجره ای رو به جهان- پنجره های کوچک این هواپیما حذف شده است. در عوض مسافران می توانند از نمایی شگفت انگیز و پانورامیک از تمام آسمان لذت ببرند

 


پرواز خیال- یک تصویر هنری از "پرتوهای ایکس" کابین مفهومی هوشمند هواپیمای آینده ایرباس


آسمان پرستاره- غشای شفاف دیوارهای این هواپیما به مسافران اجازه می دهند که در طول شب به تماشای آسمان پر ستاره بنشینند

سفری برای اکتشاف- یک تصویر هنری که نشان می دهد هواپیمای سال 2050 چگونه در طول شب دیده می شود


چه کسی توپ مرا دید؟ مسافران قادر خواهند بود در یک زمین گلف مجازی در منطقه تعاملی هواپیما با سایر مسافران بازی کنند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 269
بازدید هفته : 1213
بازدید ماه : 1204
بازدید کل : 72998
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket