ابراهیم‌زاده: سپاهان می‌خواست مزه دهانم را بفهمد
ابراهیم‌زاده: سپاهان می‌خواست مزه دهانم را بفهمد
 

ابراهیم‌زاده: سپاهان می‌خواست مزه دهانم را بفهمد

ورزش > لیگ برتر  - فارس نوشت:

منصور ابراهیم زاده در مورد رویارویی با سوان سامسونگ کره جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: «این تیم یکی از بهترین تیم‌های کره است و از امروز تلاش می‌کنیم تا شناخت خود را از این تیم کامل کنیم. سامسونگ در اواخر فصل فوتبال کره جنوبی با ما روبه‌رو می‌شود و در اوج آمادگی خواهد بود. با این حال اگر تفکر و هدف ما این است که مانند فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسیم اسم حریف نباید برای ما مهم باشد و تفاوتی نکند که با چه تیمی باید بازی کنیم.»
سرمربی ذوب آهن در مورد شایعه مذاکره سپاهان با وی جهت حضور در این تیم گفت: «سپاهان یا تیم‌های دیگر بحث‌هایی را با من مطرح کردند و شاید این موضوع برای آنکه فقط مزه دهانم را بدانند و اینکه من می‌خواهم در ذوب آهن بمانم یا نه مطرح شده باشد. بحث مذاکره مستقیم نبود اما من با هر کسی که صحبت کرده‌ام گفته‌ام منتظرم ابتدا ببینم شرایطم با ذوب آهن به کجا می‌رسد.»
ابراهیم‌زاده در مورد اینکه تمایلی به ادامه همکاری با ذوب آهن دارد یا خیر گفت: «پنجشنبه گذشته نشستی با براتی رئیس شرکت ذوب آهن، دلیلی و سموعی مدیرعامل و قائم مقام باشگاه داشتم. در این جلسه به آنها گفتم اگر می‌خواهید که یک تیم آسیایی داشته باشید و مشکلات سال گذشته نیز برای باشگاه پیش نیاید باید شرایط و امکانات مهیا باشد و همچنین بازیکنان مدنظر من در تیم بمانند و تیم را تقویت کنند. اگر این شرایط باشد من با ذوب آهن ادامه می‌دهم. در غیر این صورت حتی ممکن است یک فصل از مربیگری محروم شوم و بیرون از گود بمانم. اکنون نیز منتظرم تا باشگاه در مورد این شرایط تصمیم گیری کند. البته در همان روز و همان جلسه براتی به دلیلی و سموعی گفت بروید و کارتان را با قدرت شروع کنید. حتی مدیرعامل باشگاه در مورد شرایط کاری خودم و مبلغ قرارداد سؤال کرد که گفتم ابتدا باید تکلیف تیم مشخص شود. شرایط تیم برایم مهم است.»
ابراهیم‌زاده در مورد احتمال جدایی محمدرضا خلعتبری و فرشید طالبی از ذوب آهن گفت: «خلعتبری و طالبی جزو گزینه‌های اصلی من برای حضور در تیم ذوب آهن هستند. ما می‌خواهیم بازیکنان تیم را حفظ و این تیم را تقویت کنیم. اگر خلعتبری و ذوب آهن که صحبت جدایی آنها هست از تیم بروند نمی‌دانم چه خواهد شد. شاید همانطور که گفتم یک فصل از مربیگری کنار بمانم.»
43 43

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 255
بازدید دیروز : 269
بازدید هفته : 1393
بازدید ماه : 1384
بازدید کل : 73178
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket