بينگ، آينده را جست‌وجو مي‌ کند
 
 
 

هفته گذشته استفان ويتز مدير موتور جست‌وجوي بينگ در گفت‌وگو با هافينگتن‌پست پيرامون تغييرات در اين موتور جست‌وجو سخن گفت.

وي ضمن مردود دانستن روش جست‌وجوي مرسوم، در اين مصاحبه گفت: موتور جست‌وجوي بينگ در 12 سال گذشته به‌طور اساسي تغيير نکرده است.

ويتز که گوگل را هدف قرار داده است، ايده اصلي شرکت خود را ارتباط ميان وب‌‌سايت‌‌ها به‌منظور تعيين نتايج رتبه‌‌بندي آن‌‌ها اعلام کرد و افزود: زمان آن رسيده که شرکت‌‌هاي جست‌وجو مطابق با نيازهاي جديد کاربران عمل کنند.

بينگ و فيس‌‌بوک همدست شدند

شرکت مايکروسافت طرح جديدي براي بينگ ايجاد کرده است که با همکاري فيس‌‌بوک بتواند از طريق امکانات اين شبکه اجتماعي از جمله گزينه Like نتيجه جست‌وجوي کاربران را اصلاح کند.

به‌عنوان مثال، اگر يکي از کاربران تصميم داشته باشد رستوراني را در شهر مورد نظر خود پيدا کند، فيس‌‌بوک با فراهم کردن امکان Like توسط دوستان شخص کاربر و بينگ نيز با تسريع نتايج جست‌وجو به او کمک مي‌‌کنند.

 

 

آينده جست‌وجو در دستان بينگ

ويتز در بيانيه‌‌اي هدف بينگ را براي آينده‌‌ جست‌وجو، ارائه دانش با درک هدف جست‌وجو عنوان کرد.

در واقع اين شرکت قصد دارد در پاسخ به جست‌وجوي مخاطبان خود، با بيشترين سرعت، اطلاعاتي يکپارچه و محتوايي مناسب را در اختيار آن‌‌ها قرار دهد.

با اين‌‌که بينگ از لحاظ ميزان استفاده کاربران با موتور جست‌وجوي گوگل فاصله زيادي دارد، در تلاش است با اين غول جست‌وجو و نيز ياهو به رقابت بپردازد.

 

رقابتي براي افزايش سهم جست‌وجو

براساس تحقيقات ComScore، 4/65 درصد از بازار جست‌وجوي آمريکا در ماه آوريل متعلق به گوگل بوده است، در حالي‌‌که بينگ تنها 1/14 درصد و ياهو 9/15 درصد از سهم بازار جست‌وجو را در ماه‌‌هاي گذشته به خود اختصاص داده‌‌اند.

اگر چه در اين مقايسه، گوگل با فاصله قابل توجهي از رقبا در صدر قرار دارد اما سعي مي‌‌کند با انجام پروژه‌‌هاي جديد، جايگاه خود را حفظ کند.

در اوايل سال‌جاري، گوگل با پرده‌‌برداري از طرح آزمايشي 1+ خود، براي کاربران امکان جست‌وجوي قابل اطمينان را به‌وجود آورد.

قابليت‌‌هاي اين طرح گوگل که به‌منظور رقابت با قابليت‌‌هاي فيس‌بوک به‌ويژه امکان Like ايجاد شده است، به کاربران کمک مي‌‌کند تا در جست‌وجوي موضوعات مشابه، به نتايج بهتر و قابل اعتمادتري دست پيدا کنند.

با تمامي اين توضيحات،‌ طرح‌‌هاي جديد گوگل، بينگ را بيش از پيش نگران کرده است.

سوال اين‌‌جاست که آيا بينگ روزي مي‌تواند از گوگل پيشي بگيرد؟

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 374
بازدید دیروز : 269
بازدید هفته : 1512
بازدید ماه : 1503
بازدید کل : 73297
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket