فيلم‌ها را با کيفيت بالاتري ببينيد
فيلم‌ها را با کيفيت بالاتري ببينيد
 

براي برخي از افراد بسيار مهم است که نوع و کيفيت تصويري که مي‌بينند چگونه است و حساسيت ويژه‌اي روي باکيفيت‌بودن فيلم‌ها يا فايل‌هاي تصويري دارند.

اگر با افرادي که زياد فيلم مي‌بينند سروکار داشته باشيد اين موضوع را به‌طور ملموسي درک خواهيد کرد.

به‌عنوان نمونه ممکن است که به افرادي بربخوريد که امکان ندارد که يک فيلم را با کيفيت پاييني ببينند و منتظر نسخه‌هاي HD يا Blu-ray فيلم مي‌مانند.

شايد تا به‌حال اصطلاحي تحت عنوان Codec به گوشتان خورده باشد.

در حقيقت Codec‌ها دستوراتي را شامل مي‌شوند که نحوه رمزگذاري فايل‌هاي تصويري يا صوتي را مشخص مي‌کنند به‌صورتي‌که اين فايل‌ها از فضاي کمتري استفاده کنند.

دستورات مربوط به Codec‌ها، داده‌هايي که رمزگذاري شده‌اند را به فيلم تبديل مي‌کنند و شايد بتوان گفت که مهم‌ترين نقشي که دارند اين است که جريان تصاوير هم‌زمان با Capture را تا حد امکان فشرده کنند.

اگر به ديدن فيلم‌هاي باکيفيت علاقه داريد، مسلما در مورد سيستم ويدئويي High Definition Video يا همان HD اطلاعاتي خواهيد داشت.

اين سيستم، وضوح تصوير بالاتري نسبت به سيستم‌هاي عادي ويدئويي دارد و همين موضوع باعث شده است کاربران حاضر نشوند از فرمت‌هاي عادي استفاده کنند اما نکته‌اي که در اين ميان وجود دارد اين است که فيلم‌هايي که از اين سيستم استفاده مي‌کنند، روي هر برنامه‌اي قابليت پخش نداشته و نياز به نرم‌افزارهاي خاصي دارند.

اين هفته نرم‌افزاري را معرفي مي‌کنيم که با استفاده از آن بتوانيد Codec مورد نياز براي پخش فايل‌هاي تصويري با کيفيت HD H.264 را به‌دست آوريد.

اين نرم‌افزار CoreAVC Professional Edition نام دارد و بسياري از مشکلات کاربران را از ميان برداشته است.

بسياري از فايل‌هاي ويدئويي به‌دليل حجم بالايي که دارند، در تمامي سيستم‌ها به آساني پخش نمي‌شوند و شما درگير مشکلاتي مانند ايستادن لحظه‌اي تصوير يا پريدن بخش‌هايي از آن خواهيد شد اما اين نرم‌افزار کم‌حجم به شما کمک مي‌کند که تصاوير ويدئويي با فرمت‌هاي Mpeg Ts ،Avi ،Mkv ،Mp4 ،Ogm Ogg و Mpeg Ps را با کيفيت بسيار بالايي در سيستم‌تان پخش کنيد.

اين نرم‌افزار توان پردازنده شما را براي انجام کارهاي ديگر در کنار پخش تصاوير ويدئويي بالا خواهد برد و علاوه بر اين از کليه پردازنده‌هاي چندهسته‌اي نيز پشتيباني مي‌کند.

امکاناتي مانند تعيين کردن ميزان روشنايي و رنگ تصاوير در بخش تنظيمات اين نرم‌افزار وجود دارد و در بخشي که براي راهنماي نرم‌افزار درنظر گرفته شده است، در قالب يک فايل تصويري، کار با محيط نرم‌افزار براي کاربراني که در سطح مبتدي قرار دارند، توضيح داده شده است.

اين برنامه با کليه پردازنده‌هاي کارت‌هاي‌گرافيک هم سازگار بوده و از فناوري Interlace نيز پشتيباني مي‌کند.

شما مي‌توانيد اين نرم‌افزار کم‌حجم را از سايت زير دانلود کرده و تصاوير را با کيفيت بالايي ببينيد:

http://www.9down.com/coreavc-p...-0-keygen-31728


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 796
بازدید دیروز : 269
بازدید هفته : 1934
بازدید ماه : 1925
بازدید کل : 73719
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket