جعفري: وقتي فتح الله‌زاده با كرار بمب مي‌تركاند من بايد ترقه منفجر كنم

جعفري: وقتي فتح الله‌زاده با كرار بمب مي‌تركاند من بايد ترقه منفجر كنم

 

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گفت: وقتي فتح‌الله‌زاده با جذب بازيکني مثل کرار بمب مي‌ترکاند من بايد براي هواداران تراکتورسازي ترقه منفجر کنم.


 

  محمد حسين جعفري در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد از دست دادن جاسم کرار و پيوستن اين بازيکن به استقلال اظهار داشت: جاسم کرار از دست ما پريد. تراکتورسازي دوست داشت اين بازيکن را حفظ کند. صحبت هاي اوليه هم با او انجام داده بوديم. کمالوند به ما اطمينان داده بود که جاسم کرار بدون اجازه او تصميم نمي گيرد و به همين دليل خيالمان تا حدودي راحت بود.
وي افزود: از سوي ديگر کميته انضباطي به باشگاه تراکتورسازي اعلام کرده بود که با جاسم کرار قراردادي امضا نکرده و با او تسويه نکنيم چون ممکن است محروم شود. همين ها باعث شد تا در تمديد قرارداد با اين بازيکن تعلل کنيم اما از اخبار شنيدم که با استقلال قرارداد بسته است. بايد از دوستان کميته انضباطي بپرسيم که چطور قرارداد بستن کرار با تراکتورسازي مشکل ساز مي شد؟
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در ادامه در مورد اينکه بابت حفظ بازيکنان تراکتورسازي و جذب بازيکنان جديد نگراني ندارد يا خير گفت: فراز کمالوند بابت ليستي که در اختيار باشگاه گذاشته اين اطمينان خاطري را به ما داده که اين بازيکنان به تبريز مي آيند اما اکنون که جاسم کرار را از دست داديم کمي نگران شدم. ما بايد جدي تر وارد عمل شويم. البته بازيکنان تراکتورسازي به تيم علاقه مند هستند و ما هم از سه چهار روز ديگر کار تمديد قرارداد را با آنها شروع مي کنيم.
جعفري در ادامه گفت و گو با خبرنگار ورزشي فارس در خصوص اينکه آيا در حالي که شايعه حضور امير قلعه نويي در تراکتورسازي قوت گرفته، کمالوند در اين تيم ماندني است يا خير عنوان کرد: مگر قرار است اتفاقي بيفتد که کمالوند در تبريز ماندني نباشد؟ اين اخبار از کجا مي آيد؟ ما با فراز کمالوند صحبت هايمان را انجام داديم و کار هم شروع شده است. اين شايعات از رسانه ها بيرون مي آيد. در تبريز خبري از اين بحث ها نيست.
وي در پاسخ به اين سوال که چرا قرارداد با کمالوند ثبت نمي شود، گفت: فصل نقل و انتقالات طبق اعلام سازمان ليگ از 19 خرداد است و به همين دليل تاکنون قرارداد کمالوند با تراکتورسازي ثبت نشده است.
مديرعامل تراکتورسازي در خصوص اينکه آيا جواب استعلام سازمان ليگ در مورد کمالوند رسيد يا خير گفت: هنوز جوابي به ما نداده اند اما مشکلي نيست.
جعفري در خصوص اينکه آيا باشگاه تراکتورسازي هم سقف قرارداد را رعايت مي کند، اظهار داشت: ما مجبوريم خودمان را با ابلاغ سازمان ليگ هماهنگ کنيم اما آيا تمامي بازيکنان بايد 350 ميليون تومان بگيرند؟ پس تفاوت بنز وبي ام او در چيست؟ سقف قراردادي که باعث شود باشگاه براي جذب بازيکن به کورس بيفتند چه ارزشي دارد؟ شما فکر مي کنيد جاسم کرار چرا به استقلال رفت؟ چه انگيزه اي به غير از بحث مالي باعث مي شود که يک بازيکن به تيم ديگري برود؟
وي در مورد اينکه گفته مي شود جاسم کرار از تراکتورسازي 700 ميليون تومان گرفته است، گفت: جاسم کرار قبل از حضور من در اين تيم با باشگاه قرارداد سه ساله بست با مبلغي پايين تر از سقف قرارداد. اتفاقا با کيفيتي که او دارد بايد به اندازه سقف قرارداد پول مي گرفته که کمتر گرفته است. در حال من براي هواداران تراکتورسازي با توجه به اينکه فتح الله زاده در حال بمب ترکاندن است بايد ترقه بترکانم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 599
بازدید دیروز : 269
بازدید هفته : 1737
بازدید ماه : 1728
بازدید کل : 73522
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket