مزدا ۶ جدید

 مزدا اعلام کرد خودروی کاملا جدید مزدا ۶ مدل ۲۰۱۴ سپتامبر امسال و در نمایشگاه اتومبیل پاریس در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
طبق اعلام این خودروساز مزدا ۶ جدید امسال در نمایشگاه ۲۰۱۲ پاریس رونمایی و از اوایل سال ۲۰۱۳ وارد بازار فروش خواهد شد. اگرچه از پاییز امسال زمان رونمایی مزدا ۶ اعلام شده بود اما همچنان دانسته هایمان در مورد این خودروی جدید بسیار کم می باشد. تنها می دانیم که مزدا ۶ براساس طرحی از خودروی مفهومی تاکری که در نمایشگاه سال ۲۰۱۱ توکیو رونمایی شده بود طراحی و تولید شده است.
جیم سولیوان ، مدیر مزدا گفت: مزدا با به کارگیری فناوری اسکای اکتیو و موتور گازوئیلی ۲٫۰ لیتری اسکای اکتیو در خودروهایی مثل مزدا ۳ مدل ۲۰۱۲ و cx-5 مدل ۲۰۱۳ به خوبی نشان داده که هنوز می تواند خودروهایی کم مصرف و پربازده را تولید نماید. مزدا ۶ مدل ۲۰۱۴ اخرین دستاورد شرکت در این بخش است و رقابت و میزان فروش زیادی را برای ان انتظار داریم. باید یاداوری کرد خودروی تاکری دارای یک موتور ۲٫۲ لیتر اسکای اکتیو دیزل می باشد که در کنار ان یک جعبه دنده شش سرعته خودکار قرار گرفته این خودرو ۴۸۵۰ میلی متر طول ، ۱۸۷۰ میلی متر عرض و ۱۴۳۰ میلی متر ارتفاع دارد.

 




تاریخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط amin
نیمه آذر نود تاسیس سفارت مجازی امریکا برای خدمات دهی به ایرانیان بهانه ای بود که چهره دیپلملت کهنه‌کار امریکایی در امور ایران آفتابی شود.

به گزارش مشرق به نقل از خبر، «وندی شرمن» 15 آذر 90 هنگام افتتاح و آغاز به کار این سفارتخانه مجازی گفت:«ما می خواهیم به صورت مستقیم با مردم ایران ارتباط برقرار کنیم. ما می خواهیم همه مردم ایران به ویژه جمعیت بزرگ جوانان درداخل ایران بدانند که ایالات متحده به مردم ایران و تمدن آنها عمیقا احترام می گذارد.»


وندی شرمن که به عنوان سومین مقام ارشد در وزارت خارجه ایالات متحده امریکا شناخته می شود گرداننده مراسم رونمایی سایت سفارت مجازی امریکا بود.




ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط amin
مقاله "گری سیک" برای CNN
 
دیپلماسی ایرانی- گری سیک در دوران ریاست جمهوری جرالد فورد، جیمی کارتر و رونالد ریگان، در شورای امنیت ملی آمریکا مشغول به کار بود و در زمان گروگان گیری اعضای سفارت آمریکا در تهران پس از انقلاب اسلامی نیز سمت مشاور کاخ سفید را بر عهده داشت.سیک هم اکنون استاد دانشگاه کلمبیا و عضو هیات دیده بان حقوق بشر در نیویورک و همچنین بنیانگذار و مدیر کمیته مشاوره ای خاورمیانه و آفریقای شمالی است.آنچه در زیر می خوانید مقاله ای است که وی به طور اختصاصی برای خبرگزاری سی ان ان به رشته تحریر درآورده است.

تصور کنید که فردا صبح از خواب بیدار می شوید و در می یابید که در شب قبل جنگنده های اسرائیلی ایران را بمباران کرده اند. دنیای شما چگونه تغییر خواهد کرد؟






ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط amin

 

"بوئینگ" بزرگترین شرکت هوافضای جهان و پیشرو در زمینه تولید هواپیماهای جت تجاری و سیستم های دفاعی، فضائی و امنیتی در سال 1916 توسط "ویلیام بوئینگ" تاسیس شده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط amin
نماینده مدارس فوتبال باشگاه بارسلونا در ایران در دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال ایران پیراهن اهدایی رئیس باشگاه آبی و اناری را با شماره لیونل مسی به وی داد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط amin


 




تاریخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط amin
با اینکه خودرو سازان از بازاریابی‌های رسانه‌ای استقبال می‌کنند، لامبورگینی با رویکردی متفاوت از مشتریان منتخب خود برای پیش نمایش خصوصی محصول خود در نمایشگاه اتومبیل نیویورک دعوت کرده است تا از این طریق بازخوردهای آنان را برای مدل بالقوه سوم خود دریافت کند.
 جزئیات این خودرو که قرار است در نمایشگاه اتومبیل چین به نمایش در آید توسط مهمانانی که در نمایش خصوصی حضور داشتند بر روی اینترنت منتشر شده است.

اد بلاین یکی از مهمانان این نمایش در وبلاگ شخصی خود افشا کرده است که ویژگی‌های امبو لامبو کمی شبیه به بی‌ام و X۶ است و اندازه کلی آن شبیه به آئودی Q۷ است.

چرخ‌های آن به قطر ۲۴ اینچ است. تودوزی فیبر کربنی که در سراسر فضای داخلی آن به کار رفته فضای داخلی آن را شبیه به لامبورگینی سستو المنتو کرده است.

لامبورگینی تاکنون جزئیات جدیدی در مورد قدرت موتور آن اعلام نکرده است اما در گزارش‌های پیشین خود از استفاده از موتور V۱۰ و 2. 5لیتر از نوع گالاردو خبر داده بود.



تاریخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط amin




تاریخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط amin


ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط amin
در محدود مصاحبه‌های مسئولین در این باره، سخن از اختیاری بودن انصراف از دریافت یارانه به میان است، ولی لحن پیامک‌ها و حتی روند طراحی شده در سامانه هدفمندسازی به گونه‌ای است که شک و شبهات بسیاری به دنبال داشته؛ اگر انصراف اختیاری در نظر گرفته شده، چرا مراجعه به سایت اجباری است؛ چرا مسئولین به این ابهامات پاسخ نمی‌گویند؟!
کد خبر: ۲۳۶۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۷


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket